Khamis, 28 Julai 2011

BEN ASHAARI CARI BLOG ..CEPAT !

klik banner untuk join

assalamualikum semua...

pengumuman...
pengumuman..
pengumuman...
hari nie BEN ASHAARI nak cari blog-blog pilihan untuk contest dia..
so,sape yang xjoin lagi...moh join sama
pencarian nie had kul 3 petang nie je ye..
so,sape cepat,dia dapat.sape lambat...
jawabnya
bai...bai..bai..bai..

blog yang diperlukan adalah sebanyak 200...
blog ini diperlukan untuk,penganjur gunakan sebagai jawapan dari soalan yang akan diberikan oleh penganjur..macam ala-ala macam terasure hunt lah.
hadiah dia plak...
korang boleh tengok kat sini..
(memang terbaik dari ladang punya)

sesuatu mengenai warna penutup botol mineral water:

kadang-kadang kita xambil pusing pun mengenai warna penutup botol mineral..
pada kita,asal boleh minum.dah kira ok dah..
tapi sebenarnya,kalau kita perasaan,kat pasaran sekarang,kita mesti pernah lihat tutup botol ada yang warna putih,biru dan hijuan..
karang tahu x ape maksud bagi setiap warna tersebut:
maklumat nie umiliza dapat masa dengar ceramah kesihatan bersama pertubuhan MAKNA.

penutup botol mineral water
berwarna putih - air yang digunakan adalah air biasa
berwarna biru - mengandungi 80 % kandungan mineral
berwarna hijau - mengandungi 50% kandungan mineral

bagi mereka-mereka yang bekerja kurang mengeluarkan peluh,air mineral yang sesuai untuk tubuh mereka adalah penutup botol mineral yang hijau.. kerana,kandungan mineralnya sesuai untuk tubuh
manakala
bagi mereka yang aktif pula,elok mengambil air yang penutupnya warna biru-kerana,kandungan mineral nya sesuai untuk mereka...






2 ulasan:

  1. geledah cari jawapan dan clue untuk soalan soalan seterusnya sini ! :D

    http://pucukandubi.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blog-cepat.html

    ohh btw , jemput singgah blog ame ya , sudah berwajah baru . :)

    BalasPadam