Jumaat, 24 Jun 2011

I Need to Blog Myself Contest


klik banner untuk join

dUE dAte: 15.07.2011

1) "Kalau Saya dapat RM300"
sujud syukur saya seandainya saya dapat RM300 kerana dengan duit sebanyak tu,
saya boleh beli keperluan anak saya yang dua orang nie terutamanya susu ( untuk si abang yang 4 tahun dan si adik yang 11 bulan)dan lampin pakai buang( untuk si adik sahaja).

2) "Kalau Saya dapat RM300"
saya nak bayar balik hutang dengan pihak ASTRO yang telah lama tertunggak...
yelah,saya tak nak bawa mati hutang-hutang 2 semua.

3) "Kalau Saya dapat RM300"
saya akan gunakan duit tu untuk bayar yuran taska kedua-dua saya kerana,gaji saya memang cukup-cukup untuk bayar taska anak. nasib baik,ada potongan dari suami..boleh ler digunakan untuk keperluan seterusnya..

saya tagg:


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan